Junts denuncia que el govern de Lloret no respon les preguntes dels plens

L'alcalde, Adrià Lamelas, nega que s'estigui actuant malament i considera "injust" el comunicat de Junts.

Una sessió del ple de l'Ajuntament de Lloret
Jordi Martínez, Adrià Lamelas
Junts denuncia que el govern de Lloret no respon les preguntes dels plens
00:00

El grup municipal de Junts denuncia que el govern de Lloret no respon les preguntes que fan en els plens. A través d’un comunicat asseguren que “volen silenciar els grups de l’oposició”.

Des de Junts recorden que presentar precs i preguntes en les sessions ordinàries és un dret que tenen tots els grups municipals i que el govern té l’obligació de donar resposta, segons el Reglament Orgànic Municipal. El partit denuncia que això no es compleix i que continuen a l’espera de la resposta de diverses preguntes que han fet en sessions plenàries.

El portaveu de Junts, Jordi Martínez, demana al govern que expliqui per quin motiu hi ha encara qüestions sense respondre.

«Hi ha moltes preguntes que no responen, han de dir alguna cosa, esperem que siguin sincers i expliquin el motiu pel qual no responen»

Jordi Martínez

L’alcalde, Adrià Lamelas, ha negat que estiguin actuant malament pel que fa a la resposta de les preguntes de l’oposició i considera que és “injust” dir que el govern vol silenciar-los. Assegura que tots els partits tenen els mitjans necessaris per poder fer les seves explicacions.

«És injust dir que el govern silencia l’oposició, els oferim tots els mitjans necessaris per explicar-se»

Adrià Lamelas

Des de Junts també han criticat el fet que, segons ells, no se’ls convidi a actes organitzats pel consistori, una qüestió que l’alcalde també ha negat que sigui així.

El ple extraordinari, marcat per la protesta dels treballadors de l’Ajuntament, aprova la moció de l’oposició

La proposta inclou la reprovació de l'alcalde Lamelas com a "màxim responsable d'aquesta deriva".

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.