21.9 C
Blanes

La Biblioteca acollirà un taller perquè els infants llegeixin amb la companyia de gossos

L'organitza l'Associació de Teràpia amb Gossos de Girona, que també farà un taller infantil d'ensinistrament. Les inscripcions ja estan obertes.

Els gossos amb el material per als tallers
Els gossos amb el material per als tallers
Johnny Delgado

L’Associació de Teràpia amb Gossos de Girona (ATAGI) organitza dos tallers infantils a Lloret de Mar i les inscripcions ja estan obertes.

Un gos participant en un taller de lectura (ATAGI)

El primer es farà els dies 20 de juny i 23 d’agost i, tal com ha explicat el president de l’entitat, Johnny Delgado, consistirà en què els petits facin lectura amb la companyia i ajuda de gossos. Aquest taller es farà amb grups de 12 participants. Hi haurà dos monitors i dos gossos per a cada sis infants i seran els animals els que escolliran quin llibre ha de llegir cadascú.

La presència de gossos entrenats per a teràpies es considera molt positiva, perquè creen un ambient especial perquè els nens i nenes puguin relaxar-se i gaudir amb l’aprenentatge lector.

L’altre taller, previst per al 22 de juliol, se centrarà en l’ensinistrament dels gossos, ensenyant-los habilitats i trucs.

Un taller infantil d’ATAGI

Els tallers es faran al pati de la sala infantil de la Biblioteca i s’adrecen a infants entre 6 i 12 anys. De fet, per a cada taller es faran dos torns: el primer serà de cinc a sis, per a nens i nenes de 6 a 9 anys; i el segon, de dos quarts de set a dos quarts de vuit, per a nens i nenes de 10 a 12 anys.

Les inscripcions es poden fer al blog de la Biblioteca.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.