Més de 50 activitats diàries molt variades a la Fira Medieval d’aquest cap de setmana. Ho posa de relleu Dani Gómez, director de l’empresa organitzadora, M21 Eventos.
Aquesta serà ja la 18a edició i cal destacar que serà la primera que no comptarà amb cap activitat amb animals, tal com es va decidir per unanimitat al ple municipal.
La fira comptarà amb el mercat medieval, amb demostració d’oficis antics, així com propostes infantils, a més de música, cercaviles o espectacles de teatre, entre moltes altres activitats. Tot plegat transportarà la vila de Lloret de Mar a l’Edat Mitjana.
Les activitats superen el centenar, tant de caire itinerant com ubicades a la plaça de la Vila, de l’Església o bé a la platja.
La Fira Medieval -que espera atraure unes 20.000 persones- obre les portes de les 10 del matí fins a les 9 de la nit, tant aquest dissabte com l’endemà diumenge.