Aquesta tarda arriba el pessebre vivent de l’escola Immaculada Concepció. Ja serà el tercer any i, com sempre, serà solidari amb La Marató de TV3, que aquest any dedica la recaptació a les malalties minoritàries.
Un dels professors del centre i membre de l’equip directiu, Adolf Nierga, ha explicat que hi participen uns 800 alumnes, des de P3 fins a Batxillerat, i que es complementa amb alguns espectacles de diferents cursos.
Ja fa dies que el centre treballa en el pessebre vivent, que porta per títol El Camí de Nadal, i cada classe s’encarrega d’una part.
El pessebre vivent solidari de l’escola Immaculada Concepció es podrà visitar aquesta tarda, entre dos quarts de quatre i dos quarts de cinc.
Els diners que es recaptin se sumaran als més de 8.000 euros que s’han recollit de moment a Lloret de Mar per la Marató.