23.3 C
Blanes

La Night Trail afegeix la distància de 21 km

La nova proposta, adreçada a corredors experimentats, s'afegeix a les habituals de 7 i 16 km.

Arribada a la platja, de la Night Trail.
Arribada a la platja, de la Night Trail.
Tito Pueyo

Ja s’han obert les inscripcions per participar en la sisena edició de la Night Trail de Lloret, que se celebrarà el 2 de juliol i que arriba amb una novetat destacada.

La prova esportiva amplia les seves distàncies a tres, incorporant-ne una de 21 quilòmetres, adreçada a persones amb experiència i bona forma física.

S’afegeix a les ja habituals de 7 quilòmetres, apta per a tothom i que es pot fer també caminant, i a la de 16 quilòmetres, que és una mica més exigent.

Tito Pueyo, un dels responsables de l’empresa organitzadora, Wefeel Events, assenyala que l’ampliació del recorregut a una tercera distància “l’agafem amb moltes ganes”.

La Night Trail tornarà a proposar una “gran experiència” per a tots els participants, que podran gaudir d’un recorregut amb vistes privilegiades i amb una arribada “espectacular” a la platja. En aquesta edició, a més, tots els corredors tindran medalla.

La sisena Night Trail arribarà el 2 de juliol. Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer a través del web de la cursa: www.nighttraillloret.com. El preu dels dorsals va dels 24 al 32 euros, en funció de la distància.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.