24.4 C
Blanes

La Policia Local de Lloret i el SEM salven la vida a un home que patia un atac de cor

Els fets han passat sobre les 11 hores, a l'avinguda de les Alegries.

Efectius de la policia local i del SEM, traslladant l'home a l'helicòpter
Efectius de la policia local i del SEM, traslladant l'home a l'helicòpter

Han actuat amb rapidesa i en equip. La Policia Local de Lloret i el SEM han salvat la vida a un home avui a l’avinguda de les Alegries. Els fets han passat sobre les 11 hores. Segons fonts municipals, un dels operaris que treballa en les obres de l’entorn de la comissaria s’ha desplomat a terra i ha estat atès pels agents locals.

En primer lloc, han evitat que la llengua li obstruís la respiració. Tot seguit, l’home ha patit un atac de cor i li han fet ràpidament la reanimació cardiopulmonar (RCP). Aquesta maniobra ha permès recuperar la víctima. Després, ha arribat l’ambulància del SEM, que ha continuat amb les maniobres de reanimació.

Un cop ha estat estabilitzat, han traslladat l’home a un helicòpter, que l’ha portat a l’hospital Josep Trueta de Girona, on tot indica que ja ha sortit de la UCI.

Fonts municipals destaquen que “gràcies a la feina en equip i a les ràpides actuacions” s’ha pogut “recuperar” aquest home que “havia patit un atac de cor”.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.