La cobla Jovenívola de Sabadell serà l’encarregada d’oferir, aquest dissabte, el tercer concert del cicle Sardanes d’Estiu de Lloret, que enguany ha arribat a la 92a edició.
Com sempre, el repertori estarà format per dues peces de concert: “Portal de l’Àngel”, de Rafael Ferrer; i “De bat a bat”, d’Agustí Borgunyó. Després, vindran cinc sardanes per ballar: “Notes d’aigua”, de Montserrat Pujolar; “Ídols de fang”, de Ventura Tort; “Maria Mercè”, de Josep Maria Boix; “Anem a saltar”, de Ramon Vilà; i “Com tu la volies”, de Florenci Mauné.
Ho ha detallat Salvador Saumoy, representant de la cobla, que assegura que aquest format, amb sardanes de concert i per ballar, és molt encertat i s’hauria d’aplicar a la resta de municipis.
La cobla va néixer el 1976, per tant, ja té 42 anys. Es va crear amb escolans del municipi, per la falta de músics que hi havia en aquells temps.
La tercera sessió de Sardanes d’Estiu, amb la Jovenívola de Sabadell, arriba aquest dissabte, a les deu de la nit, a la plaça de la Vila.