18 C
Lloret de Mar

S’aprova el nou contracte de neteja dels edificis municipal, amb dues empreses

Són Clanser i Eulen, que tenen contracte és de dos anys, els qual puja a 8.800.000 euros (més IVA).

Productes de neteja (Servinet)
Productes de neteja (Servinet)

Darreres Notícies

L’Ajuntament de Lloret ha contractat dues empreses per encarregar-se del servei de neteja als edificis i equipaments municipals. Són Clanser i Eulen, que tenen un contracte de dos anys, amb possibilitat de prorrogar-lo fins a un màxim de tres anys més.

servicios profesionales jimenez

La formalització del contracte s’ha fet aquest dilluns, en el ple ordinari. El cost puja a 8.880.000 euros (més IVA). És un dels contractes més importants del consistori, en quantia econòmica, després del de la neteja de carrers.

Recordem que la crisi del coronavirus va obligar a reduir algunes despeses, entre les quals el pressupost destinat al servei de neteja de les dependències municipals. Un fet que va generar molta polèmica i l’Ajuntament ha fet palès el compromís que aquest serà el primer contracte que es modificarà a l’alça quan els ingressos municipals ho permetin.

Finalment, el punt s’ha aprovat amb el vot favorable dels grups del govern, Lloret en Comú i Força Lloret, i el vot contari de Cs i del PSC. Escolta els portaveus en l’arxiu adjunt.

Aquest nou contracte inclou alguns nous equipaments, com són el centre de dia El Kaliu, el Centre de Distribució d’Aliments, la llar d’infants Els Pops i Es Tint.

spot_img

El + Vist