Aquest divendres, 1 de juliol, obrirà portes el miniclub de Fenals. I amb això ja estaran funcionant totes les activitats de platges d’aquest estiu.

Les propostes són les de cada any: el miniclub a Fenals i Lloret, on també hi ha biblioplatja i l’espai nadó, amb canviador, microones i nevera; i les activitats dirigides, com la zumba o el ioga, a banda de les activitats familiars que es coordinen des de la Casa del Mar.
I és que la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, assegura que el servei d’activitats que ofereixen a les platges està molt consolidat, perquè sempre té molt èxit. Especialment, les activitats dirigides, tant a Lloret com a Fenals.
“El que té una acollida absolutament excepcional són les activitats dirigides, tant a Lloret com a Fenals, és una activitat que la gent valora moltíssim i la reclama”
Elizabeth Keegan
Una novetat d’aquest any, tot i que es gestiona des d’un altre departament, és el parc inflable aquàtic que es va col·locar fa pocs dies a la platja de Lloret, a l’alçada del gratacels, i que ha tingut molt bona acollida.
“ERA UNA ACTIVITAT QUE S’HAVIA DEMANAT DE FORMA CONSTANT PER PART DEL SEGMENT MÉS FAMILIAR I DE MOMENT ESTÀ TENINT UNA MOLT BONA ACOLLIDA”
Elizabeth Keegan
Els serveis a la platja de Fenals estaran operatius fins al 31 d’agost, mentre que a Lloret funcionaran fins al 19 de setembre.