Fer certa activitat física és molt positiu quan es fa un tractament contra el càncer. Així ho alerten els metges. I per aquest motiu, Lloret Contra el Càncer oferirà aquest servei de manera gratuïta a partir del febrer.
Gràcies a un conveni amb l’Ajuntament, s’habilitarà un espai per poder fer les sessions, que aniran a càrrec de la fisioterapeuta Cristina Pallerols, que farà tractaments individualitzats en funció de les necessitats de cada pacient.
La presidenta de l’entitat, Cristina Pané, assenyala que, a diferència del que pensen alguns, és molt important no fer repòs absolut quan es tracta un càncer.
“Els metges han descobert que els malalts, quan fan tractament de càncer, és molt important que també facin una recuperació física adequada al seu estat”
Cristina Pané

Les sessions s’adrecen sobretot a les persones que estiguin fent el tractament, però també a aquelles que ja l’hagin acabat.
“Segurament el primer o segon dia de químio no et trobes bé, però entre una sessió i l’altra hi ha uns dies que pots sortir de casa i fer aquesta recuperació”
Cristina Pané
L’objectiu és millorar el seu estat físic, però també emocional.
“Aquesta recuperació t’ajuda física i també mentalment, perquè sortir de casa i relacionar-te amb altres malalts i una fisioterapeuta que et diu què has de fer crec que és súper important”
Cristina Pané
El servei començarà a funcionar el 5 de febrer i s’oferirà cada dilluns al matí, de deu a onze, a la sala de gimnàs de les pistes d’atletisme o a la sala de judo del camp de futbol municipal.