Lloret en Comú ha renovat la seva executiva local on ha incorporat cares noves. A més del regidor Frederic Guich, els exregidors Stella Gonzalez i Xavier Rodríguez Pacions són la coordinadora i l’encarregat de les finances, respectivament.
Les cares noves són tres a Lloret en Comú: Paula Guitart i Juan Miguel Moreno assumeixen la comunicació, mentre que Maria José Gómez portarà la relació amb la ciutadania. Stella González destaca els seus perfils en “educació i relacions laborals, que van molt bé” al partit.
L’executiva s’ha renovat en una assemblea -la primera, després de les eleccions- que ha tingut lloc aquest dissabte passat.
Lloret en Comú -amb presència per primer cop al govern local, amb el regidor Frederic Guich, que porta la regidoria de Turisme- afirma que manté “l’objectiu de recuperar l’orgull lloretenc, fent feina de proximitat i escoltant la ciutadania”.