La policia desmantella un magatzem clandestí a Lloret de Mar amb 47.000 objectes falsificats

Detenen l'encarregat de la nau per un delicte contra la propietat industrial.

La Policia Nacional i la Policia Local de Lloret de Mar han desmantellat un magatzem clandestí de roba i objectes falsificats i han intervingut més de 47.000 falsificacions. Els agents han arrestat l’encarregat de la nau per un delicte contra la propietat industrial, segons l’Agència Catalana de Notícies (ACN).

Segons informen en un comunicat, l’operatiu va començar quan la Policia Local va detectar un camió carregant objectes a una furgoneta. Això, va despertar les sospites dels agents que van decidir controlar la furgoneta. D’aquesta manera van poder comprovar com anava fins a un garatge de la població a descarregar.

policia 2
Alguns dels objectes intervinguts per la policia (ACN)

La Policia Local va contactar amb la Policia Nacional, que ja tenia en marxa una investigació oberta per un delicte contra la propietat industrial, i van articular l’operatiu conjunt.

Durant l’escorcoll de la nau, van localitzar un total de 47.822 falsificacions, des de cartes de col·lecció i joguines fins a roba que aparentava ser de marques de luxe. Per això, han arrestat l’encarregat com a màxim responsable dels fets a la nau.

00:00:38

Detinguts dos del delinqüents més actius a Lloret, amb nombrosos antecedents

Un dels detinguts va arrencar una cadena d’or a una dona gran i l’altre acumulava 16 antecedents policials i tenia una ordre d’expulsió.

Mor una veïna de Lloret de 44 anys en un accident de trànsit a l’AP-7, a Garrigàs

Anava d'acompanyant en una moto que ha xocat contra un camió; el conductor ha resultat ferit greu.

22.000 euros a un comerç per cinc infraccions del Codi de Consum de Catalunya

L’Ajuntament ha iniciat un procediment sancionador a aquest establiment, ubicat a l'avinguda Vila de Blanes.

Lloret de Mar acumula gairebé 200 litres per metre quadrat durant el temporal i activa més d’un centenar d’actuacions

El cap de l’àrea de Seguretat, Joaquim Martín, destaca la magnitud excepcional del temporal i alerta que el nivell freàtic continua molt elevat, fet que pot comportar problemes davant de nous episodis de pluja intensa.