Lloret de Mar celebrarà demà el Dia Internacional dels Museus. I ho farà amb una àmplia oferta cultural: Can Saragossa i el Museu del Mar faran jornada de portes obertes. A més, hi haurà visites guiades.
En el cas de Can Saragossa, serà a les deu del matí, mentre que al Museu del Mar se’n faran dues, una a dos quarts de dotze del matí i l’altra, a les sis de la tarda. També es podrà visitar l’edifici Es Tint, a dos quarts d’una del migdia i a les set del vespre.
Una altra proposta per aquest dissabte és la Nit dels Museus. A dos quarts de vull de la tarda, al Jardí de la Pau, hi haurà una mostra de dansa a càrrec del Dispositiu Labranza, del col•lectiu de dansa Lamajara.
Les activitats continuaran dilluns, 20 de maig, Dia Marítim Europeu 2019. Es farà una jornada de portes obertes i visites guiades al Museu del Mar i a Es Tint. Totes les propostes són gratuïtes però cal inscripció prèvia.