El Museu del Mar de Lloret participa en la campanya “Aquest Nadal, la teva aventura comença al museu”. Una iniciativa que impulsen per primera vegada els 27 equipaments integrants a la Xarxa de Museus de les comarques de Girona.
La finalitat és motivar les visites de públic familiar durant les festes nadalenques. Ramon Buxó, director del Museu d’Arqueologia de Girona, subratlla que l’acció “vol donar a conèixer l’àmplia oferta d’activitats programades amb motiu de les vacances de Nadal: tallers infantils, casals de Nadal, pessebres, audicions de música… al mateix temps que pretén que els museus entrin dins l’imaginari familiar com un espai obert, lúdic, amable i acollidor per descobrir durant aquest període”.
La iniciativa està integrada per un total de 27 museus de temàtiques variades, centrades en la història, el joc, l’artesania, l’arqueologia, l’etnologia, el medi natural, el mar –com és el cas de Lloret-, la tecnologia o l’art.
La campanya ofereix la possibilitat al visitant de participar en un sorteig. Amb l’entrada a qualsevol dels 27 museus del territori, durant aquestes festes es proporciona un codi que s’ha de registrar al web www.nadalalmuseu.com.
D’aquesta forma, s’entra en el sorteig de tres obsequis: una panera, un Ipad o un cap de setmana a la Vall de Núria. El dia 15 de gener s’anunciaran les persones guanyadores.
Els vint-i-set museus integrants de la campanya són, a més del Museu del Mar de Lloret, els que hi ha situats a Arbúcies, Banyoles, La Bisbal, Breda, Castelló d’Empúries, Empúries, L’Escala, Figueres, Girona, Llívia, Olot, Palafrugell, Palamós, Ripoll, Sant Feliu de Guíxols, Torroella de Montgrí, Tossa de Mar i Ullastret.