Manel Barceló deixarà de ser l’entrenador del Club Hoquei Lloret al final d’aquesta temporada. L’actual tècnic posarà el punt final a la seva etapa com a màxim responsable de la primera plantilla de l’entitat i marxarà a Itàlia, on serà l’entrenador del Trissino.
El seu lloc a la banqueta per a la pròxima temporada l’ocuparà Josep Codina. El president del club, Josua Pérez, explica que el nou entrenador ja està planificant com serà l’equip del curs 2018/2019.
Josep Codina es troba, actualment, al capdavant del Cassà de la Primera Catalana. Des del Club Hoquei Lloret es considera que el tècnic, de Maçanet de La Selva, té el perfil ideal per a dirigir la primera plantilla, perquè té un estil molt similar al de Manel Barceló.
Manel Barceló afrontarà, encara, les dues últimes jornades de l’OK Lliga, després d’haver assolit la permanència a la màxima categoria el passat cap de setmana.
D’altra banda, el Lloret no podrà comptar amb el jugador Marc Grau, que ha fitxat pel Noia de cara a la propera temporada.