24.1 C
Blanes

Més de 1.000 alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius comencen avui les classes

L’Ajuntament es queixa que les ràtios són molt elevades, amb força alumnes per classe.

La presentació, avui, dels cicles formatius a l'escola d'Hostaleria.
La presentació, avui, dels cicles formatius a l'escola d'Hostaleria.
Carlos Costa

Avui han començat les classes més de 1.000 alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius a Lloret de Mar. Amb ells, ja estan actius els 5.377 estudiants de tots els centres educatius de la vila.

De cara a aquest curs, l’Ajuntament destaca que s’ha aconseguit una classe més de Batxillerat donada la demanda que hi ha. El regidor d’Educació, Carlos Costa, explica que “hem patit fins a última hora, quan ens han donat una classe més de Batxillerat, que feina falta”.

L’Ajuntament, que es queixa que les ràtios són molt elevades -amb força alumnes per classe-, assegura que tots els alumnes de Lloret han obtingut plaça a Batxillerat.

El regidor afegeix que cal tenir en compte que el nombre d’alumnes que arriba a Lloret durant el curs, el que s’anomena Matricula Viva, és molt alt: 450 alumnes de mitjana per curs, que es matriculen fora dels períodes d’inscripció.

Recordem que a la vila, fan Batxillerat i Cicles Formatius als instituts Rocagrossa i Coll i Rodés. A més a més, també hi ha Batxillerat a la escola Immaculada Concepció.

Contingut per a tu

Lloret de Mar demana a la Generalitat que arregli la part nord del passeig de Fenals

L'alcalde Lamelas qualifica aquesta obra "d'imprescindible" i la voluntat és que es doni continuïtat al projecte del sector sud.

Fede Guich afirma que “les skate series del cap de setmana ens posicionen com a destinació esportiva”

La primera aturada de la competició ha comptat amb 70 riders, que han saltat més de 6 metres d'alçada.

Aquest dijous es reparteixen els 393 tiquets de vaixell per anar a Santa Cristina

La venda es durà a terme al Museu del Mar i a l’oficina central de Turisme, a l’avinguda de les Alegries.

Torneig de veteranes, amb Atlètic Club i entitats de Castellar, Figueres i Tordera

La competició Màgic Park arriba a la 2a edició, després de l'èxit de l'any passat.

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...