Miguel de Morrete actuarà demà al vespre al Festival de Guitarra del Mediterrani. En el seu concert, el guitarrista lloretenc oferirà peces de diferents pals del flamenc, com una rondeña o una soleá, entre altres. A més a més, també oferirà una peça del compositor Ernesto Lecuona.
“He preparat un repertori flamenc recorrent tots els pals del flamenc”
Miguel de Morrete
Miguel de Morrete espera poder aportar el seu gra de sorra personal a la interpretació d’aquest dijous.
“Li aporto la meva personalitat, la meva forma de sentir, de tocar… sobretot les vivències és el que intento transmetre sempre al públic”
Miguel de Morrete
El guitarrista està molt content de poder participar en un festival com és el de guitarra del Mediterrani i, a més, considera que “l’acústica de l’església de Sant Romà és una meravella”.
El concert de Miguel de Morrete es farà aquest dijous, a les nou del vespre, a l’església de Sant Romà. Com totes les actuacions del festival, les entrades valen 10 euros.