21.9 C
Blanes

Mixael Cabrera, cap de cartell dels concerts de la Fira dels Americanos

El músic cubà actua aquest dissabte (22h) a la plaça de la Vila, en un cap de setmana marcat per la cultura caribenya.

El músic cubà, en ple concert.
El músic cubà, en ple concert.
Mixael Cabrera

La música és, sens dubte, un dels plats forts de la Fira dels Americanos, que comença aquest divendres a Lloret de Mar i s’allarga tot el cap de setmana amb més de 60 activitats a primera línia de mar. Amb l’objectiu de transportar el públic a l’època dels indians, aquells lloretencs que van anar a Cuba a fer fortuna, s’han programat tot tipus de concerts de música cubana, tallers de balls caribenys, animació musical i DJs.

El cap de cartell del cap de setmana és Mixael Cabrera, de Cuba, conegut com el “El Sonero de la loma del Botín”. Cantant, compositor i productor, Cabrera forma part de la nova generació de músics cubans que manté el son, el bolero, el chachacha o la rumba a dalt de tot. El ritme està assegurat.

El concert amb Mixael Cabrera s’ha previst aquest dissabte (22h) a la plaça de la Vila. Serà un dels epicentres de la Fira dels Americanos, que arriba a la 12a edició amb el mercat indià, recreacions d’oficis, venda de productes, a més de teatre, concerts de música llatina, cercaviles, visites, tallers i propostes per a totes les edats.

Un dels grans reclams de la fira són les degustacions de rom i els tallers de daiquiris, que permeten conèixer i assaborir una part essencial de la cultura caribenya. Consulteu el programa de la Fira dels Americanos a la pàgina web de l’Ajuntament.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.