Després dels tallers del passat cap de setmana per preparar la Castanyada i Halloween, que van quedar plens, el proper dissabte i diumenge hi ha una nova proposta al Museu del Mar. Es tracta d’una visita teatralitzada per a famílies, en què es proposa als petits de la casa que hi vagin disfressats i que portin una llanterna.
Aquesta activitat porta per títol Nit de misteris i enigmes al Museu i està inspirada en la nit de Halloween.
Aquesta proposta presenta diferents horaris. Es farà tant dissabte com diumenge, a les 5 de la tarda. Es repetirà els dos dies a les 6 i a les 7.
Hi ha places disponibles. Es demana als interessats que s’hi inscriguin. Per als menors l’activitat és gratuïta, mentre que els adults paguen l’entrada a l’equipament. Per a més informació, cal adreçar-se al Museu del Mar, al 972 36 44 54 o bé a la pàgina web de Patrimoni Cultural.