15.9 C
Lloret de Mar

‘Nenes i nens’, interpretada per Anna Sahun i dirigida per Joel Joan, al Teatre de Lloret

El monòleg es podrà veure demà divendres, a les 21 hores i arriba a Lloret en col·laboració amb l'Associació de Dones l'Aurora. 

Anna Sahun, a 'Nenes i nens'
Anna Sahun, a 'Nenes i nens'

Darreres Notícies

L’actriu Anna Sahun sortirà a l’escenari del Teatre de Lloret aquest divendres amb l’obra Nenes i nens. És un monòleg que farà reflexionar als espectadors sobre si existeix l’equilibri entre els dos sexes.

servicios profesionales jimenez

La mateixa Anna Sahun explica que la protagonista podria ser una dona qualsevol d’avui en dia. Així doncs, els espectadors coneixeran una dona emprenedora i valenta que va conèixer el seu marit fent cua a l’aeroport. Tot i que no li va caure bé en un principi, van acabar tenint dos fills. Al final, però, descobrirà que l’home de qui es va enamorar era, en realitat, l’home equivocat.

Anna Sahun i Joel Joan (Regió 7)

Un monòleg humorístic, però alhora punyent. Una combinació que Anna Sahun assegura que està funcionant molt bé. L’actriu posa de relleu que es tracta d’un text escrit per un home, Dennis Kelly, i dirigit per un altre home, Joel Joan, perquè l’interpreti una dona, ella mateixa. Un fet que creu que cal posar en valor, tenint en compte que té de rerefons la temàtica feminista. I és que l’actriu assegura que l’espectacle fa reflexionar molt sobre “el masclisme inherent que tenim encara molt arrelat a la societat”.

La representació es farà aquest divendres, a les nou de la nit, al Teatre de Lloret, en col·laboració amb l’Associació de Dones l’Aurora.

spot_img

El + Vist