Més d’una vintena de classes dirigides per col•laborar amb La Marató de TV3. Aquesta és la proposta de la piscina per aquest dimecres, 13 de desembre.
Des de l’equipament, s’ha programat una jornada esportiva amb diferents sessions al llarg de tot el dia, que seran obertes a tothom. Pels no abonats s’ha establert un preu reduït de 3 euros, que aniran destinats íntegrament a l’esdeveniment solidari. El director de la piscina, Ricard Salinas, ha explicat que es faran activitats variades, com pilates, zumba o ciclyng.
La Marató de TV3 s’enfoca enguany a les malalties infeccioses, que són la causa d’1 de cada 3 morts al món i que, a més, representen un problema important de salut pública. Les més freqüents són la pneumònia, la grip, la gastroenteritis o les infeccions urinàries.
Ricard Salinas assenyala que és el segon any que se sumen a La Marató i que tenen intenció de fer-ho durant molt temps. Però la Marató de TV3 no és l’única causa solidària en què s’implica la piscina. Al llarg de l’any, col•labora amb altres jornades, com l’esclerosi múltiple, el Gran Recapte d’Aliments o la campanya de recollida de joguines per a les festes nadalenques. A més, per aquest 2018, també donarà material esportiu a una fundació que treballa amb dones embarassades a Tanzània.
A banda de les classes dirigides, des de l’equipament municipal també es fa una promoció especial per a la jornada d’aquest dimecres, amb un abonament “3X1”, en què es podrà gaudir de tres mesos al preu d’un. A més, a tothom que faci una donació a La Marató, entrarà en el sorteig d’una mensualitat gratuïta, segons quina sigui la seva aportació.