24.4 C
Blanes

Tota la gastronomia saludable i adaptada a les al·lèrgies, en una sola guia de Lloret de Mar

Inclou els establiments sense gluten, els que proposen plats sans per a infants i els que promouen la dieta mediterrània.

La nova guia rep el nom de Lloreat Good.
La nova guia rep el nom de Lloreat Good.
Elizabeth Keegan

Lloret de Mar fa un pas endavant en oferir gastronomia sana, sostenible i apta per a diferents al·lèrgies i intoleràncies als establiments de la destinació. Per això, Turisme ha publicat una nova guia, que reuneix les acreditacions i certificacions que tenen els locals de Lloret en l’àmbit gastronòmic.

Eli Keegan, gerent de Lloret Turisme, assenyala que “és una tendència que demana la gent, ja sigui per una al·lèrgia, perquè volen menjar sa, a més el projecte en alimentació infantil és innovador, només el té Lloret”.

acreditacions evenia cuina
La cadena Evenia aglutina els tres certificats o acreditacions.

En la guia Lloret Eat hi trobem els 14 establiments que ofereixen plats sense gluten, acreditats per l’Associació de Celíacs de Catalunya. Hi ha restaurants i hotels, plegats sumen més de 5.000 places hoteleres.

Dins de Lloreat Good, també hi ha els anomenats ‘Little Foodies’. Són 20 establiments que proposen plats per a infants que siguin saludables i atractius, amb la col·laboració de la fundació Alícia. L’objectiu és fugir dels típics menús de macarrons i carn arrebossada.

A la guia també hi destaca l’acreditació AMED. És un reconeixement de l’Agència de la Salut Pública de Catalunya a 17 establiments de restauració que promouen la dieta mediterrània, que es van renovar dies enrere.

La presentació de la nova guia sobre la restauració local va tenir lloc dies enrere, en la roda de premsa sobre les novetats d’aquest estiu. La guia es pot trobar en format paper a les oficines de turisme i online al web de Lloret Turisme.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.