El restaurant Freu vol tornar a ser «un referent culinari» a Lloret de Mar

Obert als clients de fora de l'hotel Melià, l'establiment ha presentat la nova carta.

Uns quants convidats en la presentació de la nova carta del Freu, dies enrere.
Marina Graupera
El restaurant Freu vol tornar a ser «un referent culinari» a Lloret de Mar
00:00

L’hotel Melià va presentar dies enrere la nova carta del restaurant Freu, definida com cuina d’autor inspirada en la Mediterrània, creativa i contemporània. Es troba a dins de les instal·lacions de l’establiment i vol tornar a ser un “referent culinari” com havia estat temps enrere a Lloret de Mar.

La finalitat és atraure públic local i de proximitat, a banda dels clients de l’hotel. Marina Graupera, cap de vendes del Melià a Lloret, explica que “el Freu ofereix cuina mediterrània i de proximitat, se suma a les campanyes gastronòmiques que hi ha al llarg de l’any i volem atraure no només els clients de l’hotel».

El restaurant Freu es considera un dels pilars gastronòmic de l’hotel Melià, inaugurat fa una mica més d’un any. És un establiment de 5 estrelles que ofereix benestar, alta cuina i experiències immersives. Ubicat on abans hi havia el Monterrey i totalment renovat, compta amb 200 habitacions, a més d’spa, circuit d’aigües, gimnàs, piscina i un espai infantil. En aquest sentit, s’adreça especialment a públic familiar i parelles.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.