21.9 C
Blanes

El dj lloretenc Met Pery (JCKD) publica la cançó ‘Ondula’

És un remix conjunt amb els dj's Ivan Canalejo i Àlex Cordero, coneguts com HEXXOS

El dj lloretenc Met Pery
El dj lloretenc Met Pery
Met Pery

El dj lloretenc Met Pery, de nom artístic JCKD, ha publicat la cançó “ONDULA”. Es tracta d’un remix que ha fet de manera conjunta amb dos dj molt populars de la zona, com Ivan Canalejo i Àlex Cordero, coneguts com HEXXOS.

L’artista lloretenc explica que “feia temps que ens coneixíem però mai havíem fet res junts”. Es mostra satisfet pel resultat i destaca que s’ha editat en una de les discogràfiques més grans de l’Estat espanyol. 

La peça “ONDULA” barreja dos estils i el resultat és una música agressiva i, a la vegada, molt melòdica, que pot arribar a gent de diferents gustos. Met Pery assegura que ho han passat molt bé elaborant junts aquesta nova cançó. A més, avisa que això només és el principi i que esperen poder fer més música junts.

Met Pery té una enginyeria en Producció Musical i es dedica a punxar des de fa molts anys. El seu objectiu és fer-se un nom en el món professional amb la seva pròpia música.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.