25 C
Blanes

El premini mixte del Bàsquet Lloret aconsegueix el títol de lliga en el tram final de temporada

El del premini mixte és un dels resultats més destacats de l'entitat, que ja treballa per preparar el pròxim curs.

El premini mixte, aquesta temporada
El premini mixte, aquesta temporada
Quique Gonzalo

El premini mixte del Bàsquet Lloret s’ha proclamat campió de lliga, en aquest final de temporada. El director esportiu del club, Quique Gonzalo, es mostra satisfet per aquest resultat i, sobretot, per la cohesió que ha fet l’equip, format per 14 nens i nenes de diferents edats.

El premini mixte celebrant la lliga (Bàsquet Lloret)

El del premini mixte és un dels resultats més destacats de l’entitat, que ja treballa per preparar el pròxim curs. Aquest any, el club ha comptat amb 11 equips, a banda de l’escoleta, per a nens i nenes que comencen a fer les primeres passes en el món del bàsquet. Quique Gonzalo posa de relleu que el més important és consolidar l’afició pel bàsquet en els més petits.

Les valoracions que es fan des del club són molt positives, especialment pel que fa al creixement dels equips femenins, en un moment en què el bàsquet femení passa per hores baixes. Sobre l’Uni Girona, Quique Gonzalo creu que està molt bé tenir un club referent a prop de casa, però remarca que un club local ha de treballar perquè els petits s’emmirallin en els propis sèniors.

De cara a la temporada vinent, el director esportiu es marca la fita d’incrementar el nombre d’equips, tant femenins com masculins, i seguir creant il·lusió en la base.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.