‘Aka’, amb Albert Salazar, arriba a Lloret aquest divendres amb les entrades exhaurides

'AKA' ha rebut diversos reconeixements, com els Premis Butaca del 2018 a millor espectacle de petit format, millor direcció, millor actor i millor text.

Montse Rodríguez
‘Aka’, amb Albert Salazar, arriba a Lloret aquest divendres amb les entrades exhaurides

00:00



Entrades ja exhaurides per a la funció de l’obra AKA a Lloret de Mar. L’espectacle, que arriba aquest divendres al teatre municipal, presenta la història d’en Carlos, un noi adolescent que és adoptat i que lluita per recuperar la seva identitat.

Es tracta d’un monòleg interpretat per Albert Salazar i dirigit per Montse Rodríguez. El protagonista es troba en un període complicat de la seva vida, en què ha conegut una noia que l’ha fet enamorar, la Clàudia. Al llarg del relat, els espectadors podran conèixer de quina manera trontollen els ciments de la vida d’en Carlos, en una societat que diu ser integradora però que en realitat no ho és tant.

Darrere d’aquest monòleg, hi ha una varietat molt gran de temes, com ara la identitat, però també, per exemple, l’adolescència o el racisme.

Sobre Albert Salazar, Montse Rodríguez només en té bones paraules i assegura que és una de les joves promeses del món de l’espectacle català.

AKA és un text de Daniel J. Meyer i amb la producció de la Sala Flyhard. L’obra ha rebut molt bones crítiques i diversos reconeixements, com quatre dels Premis Butaca del 2018: millor espectacle de petit format, millor direcció, millor actor i millor text.

A Lloret, arriba aquest divendres, a les nou de la nit, al Teatre. Però, com hem dit, les entrades ja estan exhaurides.

Can Carbó celebra el Castaween amb un Túnel del terror i una castanyada popular

A més, hi haurà tallers, un espectacle infantil i el joc d'Entremaliadura pels comerços del barri. Tot plegat, aquest divendres a la tarda.

Tot a punt per la castanyada popular de Xino-Xano de diumenge

Enguany es cuinaran 120 quilograms de castanyes i 120 de moniatos i hi haurà jocs de fusta gegants pels més petits.

‘La isla de Amrum’, ambientada a les acaballes de la Segona Guerra Mundial, al cineclub d’aquest dijous

El protagonista és en Nanning, un nen de 12 anys, que anirà perdent la innocència al llarg de la pel·lícula.

Maria Molins i Roger Coma arriben al Teatre de Lloret amb Göteborg

L'obra, que també serà interpretada per Berta Rabascall i Jan Mediavilla, es podrà veure aquest divendres a les vuit del vespre.