Resultat històric del Club Tennis Lloret. L’entitat s’ha classificat per primera vegada per disputar les semifinals de la Lliga Catalana, que es jugaran aquest cap de setmana. Ho ha fet tant amb l’equip absolut, com amb el conjunt sènior de més de 30 anys.
El director esportiu del club, Christian Martínez, explica que després de proclamar-se campions de Girona van aconseguir classificar-se per a les semifinals catalanes.
“EL NOSTRE EQUIP ÉS UNA BARREJA DE MONITORS DEL CLUB I JUGADORS CADET-JÚNIOR I AIXÒ ENS HA FET ARRIBAR A LES SEMIFINALS DE LA LLIGA CATALANA”
Christian Martínez
Christian Martínez celebra la fita assolida i creu que els bons resultats són fruit del bon ambient que hi ha al club i de la qualitat dels jugadors.
“Destacar la participació d’en Martí Sais, un jugador júnior que en l’àmbit català és un jugador potent”
Christian Martínez
Ara, es preparen per jugar contra el Manresa en categoria absoluta i contra el Mataró, en sènior +30.

Els partits es disputaran aquest cap de setmana –en els dos casos a domicili– i, tot i que al Lloret li encantaria guanyar, és conscient de l’alt nivell dels altres equips. Per això l’objectiu principal serà gaudir de cada partit.
“Aconseguir classificar-nos per la fase final ja va ser un èxit i per això ens hem plantejat cada eliminatòria sobretot gaudir-la”
Christian Martínez
Si el Club Tennis Lloret aconsegueix classificar-se per a la final catalana, es disputarà a la seu central de la Federació Catalana de Tennis, a Sant Cugat del Vallès.