26.1 C
Blanes

La lloretenca Paula Soler publica la seva primera novel·la: ‘El método Blixen’

És el primer llibre d'una trilogia protagonitzada pel jove Dani Cruz, que es retira de l'advocacia fins que descobreix el cadàver d'una noia.

Paula Soler (Instagram)
Paula Soler (Instagram)
Paula Soler

El método Blixen. Així es titula la primera novel·la de Paula Soler, publicada fa poques setmanes per l’Editorial Círculo Rojo.

La jove lloretenca, de 24 anys, explica que el protagonista és l’advocat Dani Cruz, un jove de 28 anys que ha decidit penjar la toga abans del que tenia previst, després de rebre diverses amenaces de mort relacionades amb un cas de tràfic de drogues. Els seus plans es trunquen, però, quan una nit de juny descobreix el cadàver d’una jove que el farà tornar al passat i als tribunals.

El protagonista haurà de col·laborar amb la policia per mantenir-se fora de sospita, a la vegada que investigarà pel seu compte qui s’amaga darrere d’aquella mort. I aviat s’adonarà que entre els que l’envolten hi ha algú que amaga la veritat i que està disposat a endur-se el secret a la tomba.

el metodo blixen
La portada d’El método Blixen (Editorial Círcula Rojo)

L’autora ja treballa en la seva propera obra, perquè El método Blixen és el primer llibre d’una trilogia de suspens que Paula Soler està escrivint amb l’ambiciós objectiu que s’acabi convertint en una sèrie audiovisual.

Graduada en Dret per la Universitat Pompeu Fabra, fa un temps es va traslladar a Nova York. De dia es dedica a la seva feina i de nit, a escriure. Una afició que ha tingut sempre, però que arran de la insistència de la seva mare ha acabat convertint en novel·la. A més, ella mateixa explica que la idea la va tenir veient una sèrie: “Estava veient una sèrie que pensava que acabaria d’una determinada manera i vaig pensar que si no acabava així escriuria un llibre que acabés així”.

El llibre El método Blixen es pot comprar a la llibreria Can Gallissà de Lloret de Mar o bé en format electrònic. L’autora ha assegurat que ja estan treballant en la traducció a l’anglès i que la intenció és que també s’acabi traduint al francès.

Contingut per a tu

Jutgen un acusat que s’enfronta a més de 14 anys de presó per violar la parella en un hotel de Lloret de Mar

El processat ho nega i diu que ella va voler agredir-lo amb una ampolla perquè estava gelosa.

Un detingut de 19 anys a Lloret de Mar que fugia d’un control d’alcoholèmia i va acabar encastant el vehicle

Se li atribueixen diversos delictes contra la seguretat viària, com circular sense carnet de conduir.

Les pluges no afecten Lloret de Mar, però fan suspendre els actes de dissabte per precaució

La normalitat ha tornat aquest diumenge, en què s'han dut a terme les Skate Series, les festes de barri o la travessia Fusano.

Les novetats a les platges de Lloret de Mar, aquest estiu

S'hi suma una tercera torre per a socorristes, un mòdul nou a Sa Boadella i es renova el punt d'informació turística de Fenals.

Iván Jiménez i Volha Marmyl guanyen la Travessia Fusano, en una edició molt emotiva

Aquest diumenge s'ha recordat en Yasuji Fusano i al recentment desaparegut Cisco Marquès, pilars del Club Natació.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.