24.4 C
Blanes

L’alcalde de Lloret matisa que sempre ha deixat totes les portes obertes

En aquest sentit, vol deixar clar que no hi ha cap novetat sobre el seu futur polític i reconeix que sempre ha valorat la possibilitat d'unir esforços amb Junts.

L'alcalde en una reunió amb veïns de la vila (El Punt Avui)
L'alcalde en una reunió amb veïns de la vila (El Punt Avui)
Jaume Dulsat

L’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, matisa les informacions publicades en alguns mitjans de comunicació i assenyala que no hi ha cap novetat respecte a quin partit polític pertany o pertanyerà en el futur. En aquest sentit, el batlle reconeix que totes les possibilitats estan sobre la taula, però que mai no ha tancat la porta a res.

El Diari de Girona publica avui una notícia en què destaca que Dulsat medita deixar el PDeCAT i fitxar per Junts. Una possibilitat que l’alcalde mai no ha descartat i assegura que, en els últims mesos, no ha canviat res.

“Estic allà on estava fa un mes, en fa dos o en fa tres, per tant, no hi ha cap novetat, altra cosa és que n’hagués parlat més obertament o menys”

Jaume Dulsat

En aquest sentit, el candidat del PDeCAT per Girona a les eleccions autonòmiques del 14 de febrer apunta que després dels mals resultats obtinguts, tant pel seu partit -que no va aconseguir grup parlamentari- com per Junts -que no va liderar l’espai independentista al país-, ja va posar sobre la taula la seva voluntat d’acostar posicions per no esmicolar més aquest espai.

“El que vaig dir en aquell moment i mantinc és que hem de mirar d’unificar l’espai i tendir a no esmicolar-lo més”

Jaume Dulsat

Jaume Dulsat reconeix que ha mantingut converses constants amb Junts, tant representants de Lloret com de fora, però amb l’únic objectiu de mirar d’unir esforços de cara a les properes eleccions municipals a Lloret i així tenir més força. Tot i així, insisteix en què queda molt per a les municipals del 2023 i, per tant, caldrà veure com evoluciona tot en els propers mesos, tant al municipi com en l’àmbit general.

Matisa, això sí, que només parla en nom seu, perquè cada membre del grup municipal de Junts per Lloret és lliure de fer el que cregui més convenient. No obstant això, vol remarcar que la sintonia entre ells és molt bona.

“Jo parlo per mi. El que sí que sé és que al grup municipal no hi ha cap fissura, tots treballem en la mateixa línia, som molt bons companys i som amics”

Jaume Dulsat

L’alcalde també ha apuntat que ja fa mesos que van decidir registrar les sigles de Junts en l’àmbit local per evitar que a les properes eleccions municipals hi hagi llistes alternatives amb el mateix nom.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.