29.9 C
Blanes

Les obres de reparació del passeig de Fenals, malmès pel Glòria, ja estan del tot finalitzades

Setmanes enrere va acabar el reforç estructural i tot seguit, les tasques de jardineria.

Les obres de reparació del passeig de Fenals
Les obres de reparació del passeig de Fenals
Albert Robert

Les obres de reparació del passeig marítim de Fenals, afectat a principis d’any pel temporal Glòria, ja estan del tot acabades. Setmanes enrere van acabar els treballs de reforç estructural i tot seguit es van dur a terme les tasques de jardineria pendents. Actualment, des de fa dies, els vianants hi circulen amb normalitat.

El mur, ben protegit (Albert Robert).

Recordem que el desperfecte més destacat era un esvoranc d’uns 30 metres que va aparèixer a la meitat del passeig. El motiu és que el temporal va erosionar la base del mur de protecció i va obrir un forat, que feia 30 metres d’allargada.

El regidor d’Urbanisme, Albert Robert, assenyala que les obres -a càrrec de la Generalitat- han consistit en “reforçar l’estructura amb pedra d’espigó que no permet el pas de les onades”.

El cost de la reparació del passeig de Fenals ha estat d’uns 230.000 euros. És una quantitat que ha anat a càrrec del Departament de Territori i Sostenibilitat, després que el passat mes de maig signés la declaració d’emergència de l’obra.

L’esvoranc que va deixar el temporal Glòria al passeig de Fenals, a finals de gener.

Recordem que a finals de gener el temporal Glòria va afectar diversos punts de la costa de Lloret. El més greu va ser l’esvoranc al passeig de Fenals, però no va ser l’únic. El temporal també va afectar més lleument el passeig de Lloret, la sorra de la platja i la zona de la riera Passapera a Fenals. Aquestes obres -la majoria, ja reparades- han anat a càrrec de l’Ajuntament.

Contingut per a tu

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Crida perquè tothom doni sang aquest dijous i divendres a Lloret

Les pluges intenses de fa uns dies van obligar a suspendre campanyes arreu de Catalunya i per això es fa una crida especial que permeti compensar-ho.

Bakr El Asri campió de Catalunya dels 3.000 metres obstacles per 5a vegada

L'atleta s'ha proclamat campió de Catalunya sub20 aquest diumenge, a Sabadell.

L’assaig del Ball de Plaça amb la mainada es farà a la Plaça de la Vila, dissabte

El pati de l'Erol, on es feia fins ara, havia quedat petit i s'ha decidit fer-ho directament a la Plaça de la Vila.

‘La traviata’ es projectarà al Teatre de Lloret mentre es representa al Teatro Real

El teatre madrileny organitza aquest dissabte una projecció simultània de l'òpera de Verdi a municipis d'arreu de l'Estat, per celebrar el seu 10è aniversari.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...