29.9 C
Blanes

El Lloret Convention Bureau es prepara per participar a la fira EIBTM, de referència a Europa

Amb aquesta estada i alguns 'famtrips', l'organisme tancarà les accions promocionals del 2017.

Estada a Euskadi
Estada a Euskadi
Montse Belisario

Després de tornar del país basc, l’agenda del Lloret Convention Bureau, fins a finals d’any, se centra en alguns viatges de familiarització i en la participació de la fira EIBTM, el certamen de referència a Europa en el turisme de reunions. Tindrà lloc a finals de novembre a Barcelona i, com altres anys, Lloret hi serà present.

Montse Belisario, directora del Lloret Convention Bureau -que gestiona les estades de congressos i esdeveniments a la destinació-, explica que “d’aquesta manera, tancaríem les accions promocionals d’aquest any”.

Pel que fa la visita a Euskadi, de la setmana passada, Belisario ha pres bona nota del pes que té la identitat basca i del bon posicionament de marca per part de les seves ciutats. Exposa que “ens ha xocat el que ens diferencia. Ells tenen molt present la seva identitat, l’esperit basc. A més, Bilbao i San Sebastian, com a ciutats amb imatge de marca molt ben posicionada, prefereixen treballar de manera individualitzada”.

En comparació amb Lloret, Bilbao i Sant Sebastian tenen menys oferta hotelera, però són destins similars pel que fa el sector MICE, amb què es coneix el turisme de reunions, congressos i esdeveniments.

Contingut per a tu

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Crida perquè tothom doni sang aquest dijous i divendres a Lloret

Les pluges intenses de fa uns dies van obligar a suspendre campanyes arreu de Catalunya i per això es fa una crida especial que permeti compensar-ho.

Bakr El Asri campió de Catalunya dels 3.000 metres obstacles per 5a vegada

L'atleta s'ha proclamat campió de Catalunya sub20 aquest diumenge, a Sabadell.

L’assaig del Ball de Plaça amb la mainada es farà a la Plaça de la Vila, dissabte

El pati de l'Erol, on es feia fins ara, havia quedat petit i s'ha decidit fer-ho directament a la Plaça de la Vila.

‘La traviata’ es projectarà al Teatre de Lloret mentre es representa al Teatro Real

El teatre madrileny organitza aquest dissabte una projecció simultània de l'òpera de Verdi a municipis d'arreu de l'Estat, per celebrar el seu 10è aniversari.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...