24.1 C
Blanes

Lloret escull la platja del centre, Cala Canyelles i Sa Boadella per promocionar-se

Totes tres apareixen en el catàleg que ha editat el Patronat de Turisme de la Costa Brava per promocionar la costa gironina.

Sa Boadella
Sa Boadella
Ramon Ramos

La platja de Lloret, juntament amb la de Cala Canyelles i Sa Boadella són les que l’Ajuntament ha escollit per promocionar la destinació en el nou catàleg del Patronat de Turisme de la Costa Brava.

El document incorpora una selecció de platges i cales de les 23 poblacions gironines costaneres que es presenta amb una fotografia identificativa, una descripció i pictogrames amb informació útil per a l’usuari, com ara la longitud i l’amplada, l’entorn natural i els serveis que s’hi ofereixen. El director del Patronat, Ramon Ramos, ha exposat que la idea és que el catàleg es pugui reeditar en properes temporades, canviant-ne només els nous serveis que s’ofereixin a cada platja.

El Patronat ha decidit crear aquesta publicació, en vuit idiomes, per ampliar la col•lecció de material promocional d’una destinació que s’adapta a les demandes dels visitants i cada cop ofereix més coses a banda de la principal demanda, que és el sol i platja.

El catàleg també conté un capítol dedicat a recomanar al visitant escenaris singulars on realitzar activitats en el territori, com ara festival de música, Vies Braves i la descoberta de racons a través del mar, entre d’altres.

En total se n’han editat 30.000 exemplars, que es distribuiran a les fires de turisme genèriques en què participi el Patronat, així com en accions promocionals i a les oficines de turisme de les comarques gironines.

Contingut per a tu

Lloret de Mar demana a la Generalitat que arregli la part nord del passeig de Fenals

L'alcalde Lamelas qualifica aquesta obra "d'imprescindible" i la voluntat és que es doni continuïtat al projecte del sector sud.

Fede Guich afirma que “les skate series del cap de setmana ens posicionen com a destinació esportiva”

La primera aturada de la competició ha comptat amb 70 riders, que han saltat més de 6 metres d'alçada.

Aquest dijous es reparteixen els 393 tiquets de vaixell per anar a Santa Cristina

La venda es durà a terme al Museu del Mar i a l’oficina central de Turisme, a l’avinguda de les Alegries.

Torneig de veteranes, amb Atlètic Club i entitats de Castellar, Figueres i Tordera

La competició Màgic Park arriba a la 2a edició, després de l'èxit de l'any passat.

Pau Martínez, millor treball de recerca de Catalunya de Farmàcia als premis UB-Santander

El treball estudia l'estalvi que hi pot haver en la dispensació de medicaments en dosis unitàries.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 15 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 14 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 13 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Sardanes a Lloret, Blanes i Tossa – 13 Juliol 2025

Primer programa de l'edició d'estiu, amb en Jordi Rocas presentant una selecció de sardanes dedicades a l'estiu. En la segona hora, tenim la selecció de sardanes preparada per Josep Tibau, en exclusiva per a Lloret de Mar, Blanes i Tossa, tot gaudint de la música de cobla. Si teniu alguna consulta o petició podeu trucar directament al 649 90 41 55. Sardanes de la primera hora Cant d'estiu de Max Havart. Rosada d'estiu d'Antoni Català. Raig de sol d'un blau estiu de Jordi Paulí. Festa d'estiu...