5.000 euros ha recaptat l’esplai Shalom amb la quina organitzada l’1 de gener. D’aquests diners, 4.500 serviran per finançar l’entitat de lleure infantil, mentre que 500 s’entregaran a l’associació de la Yaiza.
Albert Ferrández, un dels responsables de Shalom, ha assegurat que estan molt satisfets tant amb els diners recaptats com amb la participació que van tenir, que va superar el mig miler de persones.
Segons Ferrández, la quina de Shalom és una activitat que atrau el públic perquè és una bona manera d’acabar el primer dia de l’any.
Els diners es destinaran a les activitats que organitzi Shalom en els propers mesos. Recordem que des d’aquest curs, l’entitat ha decidit no fer esplai els dissabtes a la tarda, però seguir en actiu amb activitats puntuals al llarg de l’any; una iniciativa que, per ara, asseguren que ha tingut molt d’èxit. La propera activitat serà desfilar amb una comparsa per Carnaval.