25 anys de Water World

El Water World de Lloret de Mar celebra els seus 25 anys, com un parc aquàtic de referència entre turistes i veïns, amb atraccions úniques a Europa.  En motiu d'aquest aniversari, l'equipament ofereix entrada gratuïta a un seguit de col·lectius, com els socis del Club Super 3 i del GEiEG de Girona. També proporciona l'oferta […]

El Water World de Lloret de Mar celebra els seus 25 anys, com un parc aquàtic de referència entre turistes i veïns, amb atraccions úniques a Europa.

 

En motiu d'aquest aniversari, l'equipament ofereix entrada gratuïta a un seguit de col·lectius, com els socis del Club Super 3 i del GEiEG de Girona. També proporciona l'oferta del 2×1, és a dir, per la compra d'una entrada al Water World el client n'obté una altra de franc per a l'Aqua Diver de Platja d'Aro. Sergi Basses, relacions públiques de l’empresa Parcs Aquàtics de la Costa Brava, explica que “en motiu de la situació actual, facilitem als nostres clients l’accés al parc amb ofertes econòmiques”.

 

El Water World va obrir les portes fa un mes, en concret el 17 de maig. Està obert cada dia, al llarg de l'estiu, fins el 26 de setembre. L'horari és de 10 a 19 hores.

 

El públic a qui s'adreça són joves i famílies, que disposen d'atraccions fetes a mida. Una de les més impressionants és la muntanya russa aquàtica. També hi ha una piscina de poca profunditat amb jocs interactius per als més petits, l’atracció Rafting River -que és la més gran d'Europa- pensada per la família, i els anomenats kamikazes, reservats als més intrèpids.

 

Trobaran tota la informació sobre el Water World de Lloret, així com de l'Aqua Diver de Platja d'Aro, a internet amb descomptes i ofertes actualitzades.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.