Aquesta és la quantitat de diners que l'ajuntament de Lloret ha donat a l'entitat a través d’una donació periòdica per destinar-la a obra social que fa el Grup Peralada.
L’acte de donació es va fer ahir al matí a l’ajuntament de Lloret. Des de l’associació del parkinson han mostrat el seu agraïment i tenen molt clar a on destinaran els diners. El president de l’associació, Antonio Olmo ha dit que als tallers de rehabilitació que porten a terme. Assegura que els afectats de parkinson que hi prenen part milloren considerablement.
Fa molts anys que el Grup Peralada dóna diners a l’ajuntament per destinar-los a obra social. Enguany l’alcalde, Xavier Crespo, ha cregut convenient que els diners vagin a parar a aquesta associació que treballa amb malalts de parkinson.
També l’alcalde agraeix les aportacions que periòdicament dóna el Grup Peralada. Actualment l’associació del parkinson a la comarca de la selva treballa amb 89 famílies que tenen algun afectat.
