Comença una campanya per fomentar l’estalvi energètic

En total s’oferiran cinc sessions informatives, que amb motiu de la pandèmia es faran a través de la Plataforma Zoom

Estalvi energètic (Biomass)
Marina Nicolàs
Comença una campanya per fomentar l’estalvi energètic
00:00

Avui comença la campanya Parlem al carrer dins del Programa d’Estalvi Energètic i Pobresa Energètica de la Diputació de Girona, amb el qual participa l’Ajuntament de Lloret. La regidora de Medi Ambient, Marina Nicolàs, considera que és una iniciativa molt interessant adreçada a tota la ciutadania.

En total s’oferiran cinc sessions informatives, que amb motiu de la pandèmia es faran a través de la Plataforma Zoom, on s’explicaran, per exemple, mesures per reduir el consum d’energia a les llars, com llegir la factura elèctrics o possibles accions per millorar l’eficiència energètica mantenint el confort però reduint les emissions de CO2.

La primera xerrada és avui, de sis de la tarda a dos quarts de vuit del vespre. Qui hi estigui interessat pot inscriure’s a través del WhatsApp 717 771 334 o enllaçant amb el codi QR que hi ha als díptics informatius.

Lloret Turisme vol impulsar el projecte Lloret Sostenible by Bioscore

La proposta busca sumar més empreses i equipaments per reforçar el compromís del municipi amb la sostenibilitat.

La Casa del Mar, gestionada per Xatrac, revalida el distintiu de Centre Blau

Un estiu més, és l'únic centre mediambiental de tota la Costa Brava que rep el reconeixement.

Xatrac ja té a punt el Casal Marí i les sortides d’snorkel per aquest estiu

Unes activitats que permeten conèixer l'entorn marí del municipi.

SOS Costa Brava i SOS Lloret denuncien el nou conveni pel camí de ronda de Can Juncadella

Alerten que l’acord amb l’Ajuntament i Flinder Data podria retardar l’obertura d’un tram declarat públic que porta 17 anys tancat.