Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.

Rock per Xics durant la cançó "L'Indi Jimi".
Ismael Berengena
Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat
00:00

En el marc de la Setmana per la Mobilitat, aquest diumenge actuarà a Lloret de Mar la banda familiar Rock Per Xics. El grup fusiona la cançó popular catalana amb el rock clàssic i d’autor, amb l’objectiu d’apropar la cultura del rock a les noves generacions.

El concert es farà aquest diumenge a les cinc de la tarda al passeig marítim. Durant tot el dia, el passeig estarà tallat de punta a punta perquè tothom pugui gaudir-ne passejant o fent esport.

Segons Ismael Berengena, veu de Rock Per Xics, el concert serà d’allò més divertit.

«Nosaltres som rockeros de tota la vida i hem volgut portar aquest rock and roll que portem de tants anys al públic familiar, als pares, fills i tota la família per connectar-los i divertir-los».

Ismael Berengena

A Rock Per Xics els agrada especialment veure les reaccions del públic. Pel que fa a la música, es manté l’essència del rock and roll, amb cançons pensades per als més petits però també per als adults.

El primer disc de la banda parteix de cançons populars catalanes, adaptades a l’estil de Rock Per Xics. En el segon, en canvi, totes les cançons són originals i incorporen personatges com el «Geni de la llauna» o «L’Indi Jimi». Una proposta que combina la música amb un espectacle visual.

Aquest diumenge, no hi faltaran algunes de les cançons més conegudes del grup, com «En Jordi l’esquelet», «Aigua amb gel» o «Els viquings».

«Les cares d’entusiasme dels nens ho diuen tot. Nosaltres estem molt contents perquè els nens són molt sincers, si els agrada els agrada i si no doncs no».

Ismael Berengena

Des de Rock Per Xics animen tothom a assistir al concert d’aquest diumenge a les cinc de la tarda al passeig marítim.

La part central del passeig, tallada de dijous a diumenge per la Setmana de la Mobilitat

A més, diumenge es tancarà la totalitat del passeig per celebrar el Dia sense cotxes.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.