S’obre l’horari de visita als pacients no Covid ingressats a l’Hospital de Blanes

A partir d'aquest 1 de febrer, el règim de visites serà de 12h a 14h de dilluns a diumenge i es manté un únic acompanyant per a cada pacient.

Entrada a l'hospital de Blanes.

Donat que la situació epidemiològica millora a poc a poc i el nombre de pacients Covid-19 a l’Hospital de Blanes ha començat a disminuir molt lleugerament, s’han decidit flexibilitzar algunes mesures, com l’horari de visites als pacients no Covid-19 que es troben ingressats a les plantes d’hospitalització del centre.

A partir d’aquest dimarts, 1 de febrer, el nou horari de visita serà de 12h a 14h de dilluns a diumenge i només es permetrà l’entrada d’un sol acompanyant, recomanant que sempre sigui la mateixa persona. A l’Hospital de Calella, en canvi, les visites es mantindran suspeses de moment donat que en aquest centre l’impacte de la Covid és major.

Així mateix, també es mantindrà la suspensió de les visites a les persones no Covid-19 que es troben a l’àrea de crítics i a la Unitat Polivalent d’Observació (UPO) del servei d’urgències de l’Hospital de Blanes. Tot i que es mantenen les excepcions sempre sota criteri dels professionals assistencials.

Acompanyants en la realització de proves tant a Calella com a Blanes

A més de la lleugera obertura de les visites a l’hospital blanenc, també es comença a flexibilitzar, a poc a poc, l’entrada d’un sol acompanyant per als pacients que s’hagin de realitzar una prova mèdica, com les obstètriques, o en el cas del pacient quirúrgic, tant si la intervenció que se li realitza requereix ingrés o no. Aquesta mesura s’estableix tant a l’Hospital de Calella com també al de Blanes.

Seguir les mesures higièniques establertes

En qualsevol dels casos, els familiars o acompanyants han de portar posada en tot moment la mascareta, que es recomana que sigui quirúrgica, i s’han de rentar les mans a l’entrada del centre amb solució hidroalcohòlica i fer-ho de forma freqüent durant l’estada usant els dispensadors que hi ha repartits en diferents punts de les plantes.

Des de la Corporació s’agraeix la comprensió de la ciutadania davant les mesures implantades fins ara i que s’han establert amb l’únic objectiu de minimitzar el risc de contagi dins dels centres sanitaris i poder oferir uns espais el més segur possibles a tots els usuaris.

Les noves ambulàncies que donen servei a Lloret tenen tecnologia avançada i millors prestacions

Els vehicles, de nova generació, estan permanentment connectats amb el SEM i disposen d'ecògrafs portàtils i analítiques ràpides.

La Corporació de Salut i Serveis Funeraris Cabré Junqueras renoven el conveni de col·laboració

L'acord permet consolidar la beca de final de vida i dol i mantenir el programa de musicoteràpia a la Unitat de Cures Pal·liatives i la Unitat de Llarga Estada de l'Hospital de Calella.

La clínica Abaden celebra el seu 25è aniversari amb un brindis al carrer Sant Josep

Aquest dijous a la tarda oferirà un aperitiu i un brindis davant del centre per commemorar els vint-i-cinc anys.

Els experts recomanen hidratar-se i evitar les hores de més calor

El doctor Jordi Pérez alerta sobre les conseqüències de l'exposició prolongada al sol i explica com evitar cops de calor.