Portes obertes i visites guiades gratuïtes, aquest cap de setmana al patrimoni lloretenc

Cal destacar el monòleg teatralitzat al cementiri 'L’amfitrió, segons Ismael Smith', tant avui com demà (18h).

Els jardins de Santa Clotilde, la joia patrimonial de Lloret de Mar.
Marina Nicolàs
Portes obertes i visites guiades gratuïtes, aquest cap de setmana al patrimoni lloretenc
00:00

Lloret de Mar se suma aquest cap de setmana a les Jornades Europees de Patrimoni Cultural amb diferents propostes gratuïtes adreçades a públic local i de proximitat, segons la regidora Marina Nicolàs. L’activitat més destacada serà el monòleg teatralitzat al cementiri L’amfitrió, segons Ismael Smith, que tindrà lloc tant aquest divendres com aquest dissabte a les 18h.

A banda d’aquesta proposta, al llarg d’aquests dies hi ha portes obertes a la Masia de Can Saragossa, al Museu del Mar, Poblat ibèric del Turó Rodó, Jardins de Santa Clotilde i Castell de Sant Joan.

El cap de setmana hi afegeix un seguit de visites guiades, en els horaris següents: a les 10h a Can Saragossa, a les 11.30h al Museu del Mar, a les 13h al Turó Rodó, a les 16h als jardins de Santa Clotilde i a les 20h a la casa-museu de Can Font.

Tot i que l’accés és gratuït, cal reservar la plaça ja que l’aforament és limitat. Consulteu el web patrimoni.lloret.cat o truqueu al Museu del Mar, al telèfon 972 36 44 54.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.