Plurals fa una valoració positiva de la tercera Pride Costa Brava

La tercera Pride Costa Brava va comptar amb més d'una quinzena d'activitats basades en els drets de les persones LGTBIQ+.

Rodatge de l'spot de la Pride Costa Brava
Xavi Orri
Plurals fa una valoració positiva de la tercera Pride Costa Brava
00:00

L’associació Plurals, adreçada al col·lectiu LGTBIQ+, fa balanç de la Pride Costa Brava. Organitzada amb l’Ajuntament, es va allargar tot el mes de maig amb més de quinze activitats basades en els drets de les persones LGTBIQ+ i la participació d’una desena d’entitats.

Des de l’organització, la valoració és molt positiva, tot i que amb marge de millora, tal com ha assenyalat un dels organitzadors, Xavi Orri, que ha assegurat que «la cultura és un motor de canvi».

La 3a Pride Costa Brava va incloure tot tipus de propostes: des d’espectacles fins a xerrades, passant exposicions de fotografia, presentacions de projectes, passis de pel·lícula, concerts, festes o bé taules rodones. Ha portat grans grups fins a Lloret, com Ptazeta o Azucarillo Kings. Tot, amb un mateix objectiu: reivindicar la tolerància, i la diversitat sexual i afectiva.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.