La Pride Costa Brava arriba aquest cap de setmana amb més força que mai

La celebració es farà divendres i dissabte a l'exterior del Teatre de Lloret.

Públic a la Prepride (Ajuntament de Lloret de Mar)
Ivan Soriano
La Pride Costa Brava arriba aquest cap de setmana amb més força que mai
00:00

La Pride Costa Brava celebrarà una nova edició aquest divendres i dissabte amb un gruix d’activitats a l’espai exterior del Teatre de Lloret.

El president de Plurals, Ivan Soriano, assegura que la festa s’ha convertit en un referent arreu de l’Estat i que cada any tenen més força, gràcies a l’acceptació del públic i també de diversos empresaris que els donen suport.

«És un projecte que va creixent, per l’acceptació que té no només del públic, sinó també de part de l’empresariat de la zona, perquè ens dona molt de suport»

Ivan Soriano

El duet barceloní Ladilla Russa és el cap de cartell d’aquest any. Actuaran dissabte a la nit, en una vetllada conduïda per Choriza May i Joanne i en què actuaran també Imperio Reina, Izmmu, La Perra y el Cari i Malbert. Els concerts començaran a dos quarts de deu de la nit.

El dia abans, divendres, la regidoria d’Igualtat durà a terme la Festa de la Diversitat Familiar, amb un contacontes queer de la mà de Faraonix King (a les 19 hores). I a les nou de la nit se celebrarà la Gala Miss Travesti, presentada per La Infanta Gitana i amb un jurat format per Choriza May, Malbert i Chloe Vittu.

«Hi ha vuit persones seleccionades que es batran per aconseguir el títol de Miss Travesti Costa Brava 2025 amb un jurat de luxe molt potent»

Ivan Soriano

La nit de divendres la tancarà Dj Tarada.

La Pride Costa Brava està oberta a tothom, tant a persones del col·lectiu com a la resta.

«És una festa ‘heterofriendly, és per a totes les persones que volen reivindicar, d’una forma festiva, que estan a favor de la llibertat i a favor dels drets de les persones LGTBIQ+»

Ivan Soriano

Les dues nits hi haurà servei de foodtruck.

Com a prèvia, divendres passat es va celebrar la Prepride, amb la lectura del manifest institucional a càrrec de l’alcalde, Adrià Lamelas, i diverses actuacions a la discoteca Gotham.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.