Lloret de Mar se suma amb diferents actes reivindicatius al 8M, Dia Internacional de les Dones

Amb la col·laboració de Càritas, l'associació de dones l'Aurora i la Plataforma per la Pau.

Detall del cartell del 8M a Lloret de Mar.
Míriam Rodríguez
Lloret de Mar se suma amb diferents actes reivindicatius al 8M, Dia Internacional de les Dones
00:00

Aquest dilluns s’inaugura la setmana del 8 de Març a Lloret de Mar, amb un programa farcit d’activitats amb motiu del Dia Internacional de les Dones. Hi ha més d’una desena de propostes, com tallers, xerrades, teatre, lectures, exposicions, premis o bé la lectura del manifest institucional.

Els actes estan organitzats per l’Ajuntament amb Càritas, l’associació de dones l’Aurora i la Plataforma per la Pau.
Miriam Rodriguez, regidora d’Igualtat, afirma que aquesta col·laboració «ens fa sentir orgullosos, el 8M és un treball compartit, la igualtat ens interpela a tots, així el missatge arriba més lluny”.

El primer acte s’ha fet aquest matí: un taller creatiu de roses a càrrec de Càritas per fer xarxa entre dones. Des d’avui i fins a diumenge hi ha activitats cada dia dedicades al 8M. La setmana culmina el mateix 8 de Març, amb la lectura del manifest, una marxa reivindicativa i el lliurament del premi Aurora per a Marga Puntada.

«El 8M és sobretot reivindicatiu, encara hi ha bretxa salarial, desigualtats i violència masclista, ehem d’omplir els carrers per dir que volem una societat més justa”)

Míriam Rodríguez

Al llarg d’aquesta setmana trobem a Lloret de Mar una exposició sobre mutilació genital femenina, una sessió de contes que busca reflexió crítica o bé el taller de defensa personal per a dones a càrrec de la policia, del qual encara hi ha places disponibles.

Amplia la informació en consultar el web lloret.cat.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.