Mona de 450 racions per al Casal de la Gent Gran, aquest Dilluns de Pasqua

Una tradició molt esperada, que el Rotary regala cada any als avis i àvies de Lloret de Mar.

La Mona que el Rotary regala cada any al Casal de la Gent Gran.
Wendy Osborne
Mona de 450 racions per al Casal de la Gent Gran, aquest Dilluns de Pasqua
00:00

Per Setmana Santa és tradició menjar mona i a Lloret de Mar des de fa molts anys també és tradicional que el Rotary Club regali una mona gegant al Casal Municipal de la Gent Gran cada Dilluns de Pasqua.

En total, es reparteixen 450 racions, que consisteixen en un tros de pastís i un ou de xocolata per a cada usuari del Casal. La coordinadora del Casal, Wendy Osborne, explica que és «una tradició esperada que es remunta al 1991».

L’entrega de la mona del Rotary Club al Casal Municipal de la Gent Gran es farà Dilluns de Pasqua i es repartirà a les 17h. Les racions que sobren es fan arribar a les residències de gent gran de Lloret de Mar.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.