El Casal Municipal de Gent Gran comença nova temporada amb una àmplia oferta de cursos i tallers

Es mantenen propostes exitoses com el curs de memòria o el d'informàtica i s'incorporen de noves com un curs de Canva o un taller de risoteràpia.  

Una de les activitats que es duran a terme.
Alejandro Pérez
El Casal Municipal de Gent Gran comença nova temporada amb una àmplia oferta de cursos i tallers
00:00

El Casal Municipal de Gent Gran comença nova temporada de cursos i tallers. Com sempre, es mantenen les propostes que tenen més èxit, com els cursos de memòria o informàtica i s’incorporen noves propostes, com un curs de Canva, el Viatger Digital per dissenyar experiències i rutes culturals o un de robòtica amb Lego, entre d’altres.

Ens en dona més detalls Alejandro Pérez, regidor de Gent Gran. Segons assegura, enguany es manté la gratuïtat de les activitats i també s’amplien les places de les quals tenen més demanda.

«Cada any tractem d’adaptar-nos a les necessitats de la nostra gent gran. Mantenim els nostres cursos gratuïts, augmentem alguns per tal de no deixar a ningú enrere com ara el curs de memòria. Donem continuïtat als cursos d’informàtica, afegint nous nivells i a l’hora presentem novetats com una activitat de Canva, el Viatge Digital, Robòtica amb LEGO, producció audiovisual amb IA…»

Alejandro Pérez

Altres novetats per destacar, són les que hi ha a l’àrea d’activitat física, música i ball. Amb un taller de defensa personal sénior, un taller de risoteràpia i Txikung; sessions basades a la pràctica d’exercicis suaus de mobilitat.

Continuen també les classes d’anglès i les manualitats, amb la novetat que aquest any, de cara a les festes nadalenques es farà un pessebre amb amigurumis; nines i ninots fets amb ganxet.

El regidor creu que Lloret ha d’estar orgullós d’aquest casal i que l’Ajuntament ha de continuar treballant per oferir propostes de qualitat als seus usuaris.

«Sabem que som afortunats de tenir un Casal Municipal de Gent Gran com el nostre. Cada any tenim l’obligació de posar el nostre granet de sorra per millorar i procurar que estigui a l’altura de la generació que ha fet de Lloret de Mar, la ciutat que és avui en dia».

Alejandro Pérez

Les inscripcions dels cursos s’obriran dilluns vinent, 14 de setembre. Fins al dia 20, es podran fer en línia. Qui prefereixi inscriure’s de manera presencial, podrà fer-ho el 21 i 22 si té el carnet de jubilat, o bé el 23 i 24 en cas de ser usuaris.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.