L’Orquestra Jove de la Selva ofereix un assaig obert a tothom

El farà aquest dissabte al matí al teatre de Lloret i s'hi pot assistir entre tres quarts d’onze i tres quarts de dotze o bé entre un quart d’una i un quart de dues.

Part de l'Orquestra Jove de la Selva

Dolors Giralt
L’Orquestra Jove de la Selva ofereix un assaig obert a tothom

00:00



L’Orquestra Jove de la Selva oferirà un assaig obert a tothom aquest dissabte al matí. Serà al teatre de Lloret i la idea, segons una de les responsables de l’orquestra, Dolors Giralt, és que tothom que ho vulgui pugui veure els joves components d’aquesta banda actuant en un assaig.

Qui estigui interessat en assistir-hi, pot fer-ho aquest dissabte al matí, entre tres quarts d’onze i tres quarts de dotze o bé entre un quart d’una i un quart de dues.

A banda d’oferir aquest assaig obert a tothom, l’Orquestra Jove de la Selva tornarà a ser a Lloret el 16 de maig per fer un concert amb les seccions de vent amb un repertori molt variat.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.