Rebre el 2017 ballant sardanes a Lloret, Cadaqués, l’Escala i Palafrugell

La cita és l'1 de gener, partir de les 7h, a la plaça del Pi. No hi faltarà de res: sardanes, xocolata desfeta i moltes ganes de rebre l'any nou.

'Sardanes a l'alba', a la plaça del Pi de Santa Cristina

Albert Robert
Rebre el 2017 ballant sardanes a Lloret, Cadaqués, l’Escala i Palafrugell

00:00



L’Aplec del Sol Ixent és el nom que rep en alguns indrets la benvinguda col·lectiva a l’1 de gener amb la contemplació del primer raig de sol. Aquesta activitat -amb un toc màgic i emotiu- es duu a terme a Lloret, Cadaqués, l’Escala i Palafrugell, d’arreu de la Costa Brava.

Aquí, a la vila, rep el nom de ‘Sardanes a l’Alba’ i el proper diumenge es farà per tercera vegada organitzada per l’Obreria de Santa Cristina. La cita és a partir de les 7 hores, a la plaça del Pi. No hi faltarà de res: sardanes, xocolata desfeta i moltes ganes de rebre el 2017, tal i com ho recomana el regidor de Cultura, Albert Robert. La cobla convidada, com altres anys, serà la Santa Maria de Blanes.

Si bé les ‘Sardanes a l’Alba’ només es fan a Lloret de la Costa Brava Sud, activitats similars trobem més al nord del litoral gironí. El primer raig de sol del 2017 es rebrà també ballant sardanes al Cap de Creus, a la punta de Montgó i a la muntanya de Sant Sebastià.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.