800 persones participen a la Marxa de les Ermites, organitzada pel Xino-Xano

Hi ha qui ha fet la marxa corrents, com l’atleta Àngel Mullera, que ha estat el primer en arribar, amb una hora i 9 minuts.

Unes 800 persones han participat aquest diumenge a Lloret de la Marxa de les Ermites. Un recorregut circular, de 18 quilòmetres, que inclou trams de muntanya i de mar, per les esglésies i ermites del terme municipal.

Els caminants, tant de la vila, com de fora -de Blanes, Vidreres, Santa Coloma de Farners, Torroella de Montgrí, Calella, la Bisbal o Llagostera-, han passat per les Alegries, Sant Pere del Bosc o Santa Cristina.

Hi ha qui ha fet la marxa corrents, com l’atleta Àngel Mullera, que ha estat el primer en arribar, amb una hora i 9 minuts. El segon ha estat un altre esportista lloretenc, Àlex Bertran. Però la majoria ha fet la caminada tot ‘xino xano’.

La Marxa de les Ermites, que ha arribat a la 38a edició, l’organitza el Xino Xano. Un membre, Joan Draper, assenyala que el final és una bona recompensa, amb un esmorzar a peu de platja, a base de botifarra i amanida.

La plataforma Aturem la C-32 ha aprofitat la marxa per fer sentir les seves reivindicacions i reclamar la preservació del paisatge.

00:01:55

La fira ‘Hostelmeeting’, amb seu a Lloret de Mar, genera oportunitats de negoci entre empreses

L'esdeveniment, tot un èxit en la 1a edició, es duu a terme fins aquest dijous al Casino amb més de 40 expositors.
00:01:35

Creix l’ocupació a Lloret de Mar abans i després dels mesos d’estiu al 2025

Aquest dimecres s'han presentat les dades del 2025 i les perspectives de la Setmana Santa davant del sector.

Carme Agustí: «A Can Guidet he estat molt feliç, però era necessari fer un pas al costat»

Kikker's Grup gestiona ara l'establiment, "amb la mateixa essència de sempre".
00:02:11

Els ‘comuns’ visiten els boscos de Lloret de Mar on hauria de passar l’autopista

El partit i la plataforma Aturem la C-32 rebutgen el projecte i afirmen que no solucionarà els problemes de mobilitat.