Els Maduixots de l’Alt Maresme preparen per a Lloret castells que no han fet aquesta temporada

Afronten la Diada Castellera d'aquest dissabte (19 hores, a la plaça de la Vila) com una cita important i molt engrescadora.

Els Maduixots de l'Alt Maresme

Esteve Sebastià
Els Maduixots de l’Alt Maresme preparen per a Lloret castells que no han fet aquesta temporada

00:00



Els Maduixots de l’Alt Maresme afronten la Diada Castellera de Lloret de Mar com una cita important i molt engrescadora. Per això el cap de colla, Esteve Sebastià, apunta que han preparat una actuació especial amb alguns castells que no han fet al llarg de la temporada.

El cap de colla assenyala que la cita té dos punts d’interès destacats: d’una banda, que és una població propera al territori de la colla i això els podria permetre captar nous membres; d’altra banda, creuen que poden aprendre molt en actuar al costat de colles de nivell, com són els Castellers de Vilafranca i els Marrecs de Salt.

Els Maduixots de l’Alt Maresme es van fundar l’any 2013, amb la voluntat d’aglutinar diferents poblacions properes. Així doncs, la colla compta amb membres de Tordera, Palafolls, Malgrat de Mar, Santa Susanna, Pineda de Mar, Calella i Blanes.

El seu color representatiu és el vermell i ompliran la plaça de la Vila aquest dissabte, al costat del verd dels vilafranquins i el blau dels Marrecs. La Diada començarà a les set de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.