‘El meu primer festival’ arriba un any més a Lloret de la mà del Cineclub Adler

Les projeccions dels curtmetratges començaran a les 17.30 hores, però es recomana anar-hi abans per conèixer el presentador del festival, el Senyor Claqueta.

'El meu primer festival' arriba aquest diumenge

Joan Moret
‘El meu primer festival’ arriba un any més a Lloret de la mà del Cineclub Adler

00:00



Activitat del Cineclub Adler aquest diumenge a la tarda. L’entitat organitza una nova edició de l’anomenat El meu primer festival, una sessió de curtmetratges per a infants que, tal com apunta el president del cineclub, Joan Moret, comptarà amb creacions d’arreu del món i de tots els temps que difícilment arribarien al públic si no fos a través d’aquest festival.

L’objectiu de l’activitat, que es du a terme a diferents punts de Catalunya, és contribuir a la difusió d’un cinema plural i creatiu, estimular la imaginació i la creativitat dels més petits, així com despertar el seu esperit crític i, en definitiva, crear nous espectadors.

Les projeccions començaran a dos quarts de sis de la tarda, tot i que Joan Moret convida tothom a anar-hi abans, perquè podran compartir una estona amb el presentador del festival, el Senyor Claqueta.

El públic, tant de Lloret com dels altres punts del territori català on es faci el festival, podrà votar per escollir quins són els millors curtmetratges de l’edició d’aquest any, amb el Premi del Públic.

El meu primer festival es recomana, especialment, a infants a partir dels set anys. L’entrada és gratuïta. La reserva de localitats es pot fer al Museu del Mar, al Centre Cívic del Rieral i al Teatre de Lloret.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.