Un mort i un ferit greu anit, després que un tren envestís el cotxe amb què circulaven. Els fets van passar a la línia C1, la que recorre el Maresme, en un pas a nivell entre Malgrat de Mar i Blanes.
L’accident va tenir lloc cap a les 21 hores. Els bombers van tardar gairebé dues hores en treure les dues víctimes del turisme, que havia quedat atrapat al pas a nivell amb barreres per causes desconegudes, que els mossos d'esquadra estan investigant.
Tot i que els passatgers del tren van sortir il·lesos, van patir moments de pànic quan el comboi va xocar amb el cotxe. Una testimoni explica que “hem notat com arrossegava el cotxe, el tren ha ballat i semblava que tombava” i reconeix que “ho hem passat molt malament”.
Els passatgers van poder baixar de seguida i alguns van decidir caminar fins a l'estació, mentre que altres van esperar que els recollís un autobús-llançadora. Els usuaris dels tres trens que quedaven en circulació per aquesta línia també van ser traslladats amb autobusos de Pineda a Blanes i a l'inrevés.
Segons els mossos d'esquadra, la víctima mortal és un veí de Malgrat, de 21 anys. Mentre que l'altre ocupant del vehicle, ferit de gravetat, es troba ingressat en l’hospital de Can Ruti de Badalona.
La causa de l'accident no s'ha fet pública. Una de les hipòtesis amb què treballen els investigadors és que el cotxe s'ha pogut saltar el pas a nivell fent una ziga-zaga, una possibilitat apuntada també per alguns passatgers.
